پارسیان پلیمر

گروه پارسیان پلیمر با شعار انتخابی هوشمندانه، تجارتی نوآورانه با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های تخصصی خود توانسته در زمینه صادرات و تأمین و توزیع مواد اولیه نفتی بین فعالان صنعت پلاستیک و پتروشیمی جایگاه تجاری خود را عرصه بین المللی تثبیت نماید.

توجه مدیریت و بنیانگذار گروه پارسیان پلیمر به مؤلفه هایی همچون حضور مستمر و به هنگام در بازارهای جهانی، آشنایی کامل با قوانین و قواعد بازارها، ایفای درست تعهدات، برخورداری از امکانات و سازوکارهای لازم، رعایت کامل قوانین و مقررات، تکیه و تأکید بر اصل مشتری مداری سبب موفقیت های پی در پی این گروه شده است.

گروه پارسیان پلیمر در طول دوره فعالیت خود تاکنون در مواجهه با فراز و نشیب های مختلف تجربه و مهارت های بسیار کسب نموده و همین امر سبب شده که امروز در امر صادرات نفتی سابقه ای طولانی داشته باشد. گروه پارسیان پلیمر با بهره گیری از نیروهای متخصص آمادگی ارائه خدمات متنوع بازرگانی در این صنعت را دارد.

اهم اهداف گروه پارسیان پلیمر به قرار ذیل می باشد:


شفاف سازی بازار در زمینه های مبادلاتی محصولات پلیمری و نفتی سایر
ارائه مشاوره به شرکت های علاقه مند به صادرات در تمامی جوانب
معرفی و شناساندن محصولات ایرانی (پلیمری، ماشین آلات و غذایی) به بازارهای جهانی

بخش فروش پارسیان پلیمر همواره سعی در برقرار کردن ارتباطی مستحکم با مشتریان خود دارد. ما معتقدیم که صداقت اولین رکن هر ارتباط سازنده ای است. ارتباطات قوی و گسترده با طیف وسیعی از بازاریان و تولید کنندگان؛ توانسته در این سالها به خوبی در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت کرده و سهم به سزایی در بازار داشته باشد.

واحد بازرگانی خارجی پارسیان پلیمر در زمینه صادرات مواد پلیمری و محصولات پتروشیمی به کشورهای خارجی فعالیت می کند. مقاصد صادراتی مواد پتروشیمی شامل چین، هندوستان، پاکستان، آذربایجان، گرجستان، ترکیه و عراق می باشند. عمده محصولاتی که پارسیان پلیمر به خارج از کشور صادر می کند شامل انواع پلی اتیلن سبک، پلی اتیلن سنگین، پلی اتیلن خطی، پی وی سی، پت، پلی پروپیلن، ABS (که دارای مجوزات صادرات می باشند).

این بخش با در اختیار داشتن کادری مجرب، با پاسخگویی به مشتریان خود در سراسر کشور، سعی دارد تا با اعلام موجودی و برآورد قیمت به گونه ای عمل کند که مشتریان بتوانند نیازهای اطلاعاتی خود را با یک تماس تلفنی برطرف کنند.